Thursday, May 28, 2015

Areneb.

Jõudis kohale köögimööbel, jõudis kohale ka tööpind. Nüüd on veel vaja valamut ja segistit.
Leidsin ühe täitsa ilusa segisti, odavamapoolse ka, 35 raha, aga Märt suutis selle juba maha teha.
Üldse on täna kuidagi ebaõnnestunud päev.
Tegin korraliku poenimekirja, asjadest mis kusagil soodukaga on saada. Maximast ei saanud ei võid ega ka poolkoibi, jura. Peale san-tehnika poest väljumist avastasin, et üks tädi oli oma volksu minu autole niii lähedale parkinud, et ma lihtsalt ei mahtunud autosse sisse. Hakka või dieedile. Õnneks jalutas mööda tuttav kellega sain siis lobiseda nii kaua kuni tädi tuli ja auto ära liigutas.
Jõuan lõpuks koju, pesen nõud, teen söögi, kõik tore.
Hakkame siis mööblit kokku panema. Valamukapi saime ilusasti kokku, ei kakle, ei vaidle, saime kokku. Järgmist kappi kokku pannes on järsku sõda. Küll ma teen kõike valesti ja üldse ma ei oska ja ei tee asju nii nagu tema on harjunud ja siis järsku ma panen üksi kappi kokku ja keegi mind ei aita, ainult vaatab vihase pilguga. No persse, mina ka nii ei taha. Andsin alla, tulin tuppa komme sööma ja telekat vaatama :) sellega saan ma suurepäraselt hakkama.
***
Käisin ikkagi uuesti tüütamas, ma ju tahan ka aidata. Sain kruvida paar kruvi ja ühe naela sisse lüüa.
Me help, me helpful.

No comments:

Post a Comment