Tuesday, May 12, 2015

Väike vaalake Liis ja tema raskused kuival maal 1.0

Hurra!! Ma kaalun ametlikult (nii ametlik kui ämmaemanda kaal on) üle saja (100) kilo!!
Sada, see on nagu tsentner. Mis on suurepärane sest kõlalt on ta mõnusam kui 1/10 tonni.

Sain endale ilusad kõhtu varjavad ujukad. Sinakas-rohelised.
Selga pannes oli esimene mõte, et jumala eest, mingid loodushipid mind ookeani veeretama ei tule.
Käisin siis ujumas ka, Laines. Oli tore, kusagil pool tundi sain ma üksi sulistada ja siis tulid vanad soomlased ja siis tuli üks ema lapsega. Ega nad otseselt ei häirinud mind, lihtsalt mulle meeldis üksi rohkem. Mõtlesin korraks aurusaunas et ma suren ära, auru lihtsalt tuli ja tuli ja tuli ja tuli ja tuli ja tuli ja kindlasti oleks veel tulnud aga ma põgenesin ääretult kärmelt ühe vaalakese kohta.
Peale ujumist lippasin poest läbi, et puuvilju osta. Lisaks puuviljadele soetasin ka ühe magusa stritsli ja pea kilo lehmakomme. Häbi! (eks natuke on ka ju)

Aga mis siin ikka, kaks kuud veel! 
Ega selle ajaga ju enam ometigi juurde ei tule?! 
Ma lähen söön ühe õuna selle peale.

No comments:

Post a Comment