Sunday, June 14, 2015

Väike vaalake Liis ja jäätis

Käisin eile Motoklubis heategevuslikul konserdil. Tore oli, suutsin käepaela endale kätte päevitada.
Märt, mu kallis Märt läks oma sõpradega Hiiumaale, mingi vanade autodega orienteerumine.
Mina vegeteerisin pikalt, siis läksin pesin auto puhtaks, mis oli hea otsus, täna sajab, ja siis kooserdasin Aveli ja Raini juurde viiendaks rattaks. Mis on ka vist positiivne, keegi peab kainekas ka olema. Mitte et Aveli nüüd joonud oleks, aga ta lihtsalt ei sõida autoga, millegipärast, ma pole siiamaani aru saanud miks.
Konsert oli vahva, süüa sai, viieka eest prae, mis on isegi mõistlik, kõhu sai korralikult täis. Aga, aga, aga, jäätist ei olnud kusagilt saada. Kui ma juba 7 korda olin hädaldanud et jäätist ei ole, pakkus Aveli, et lähme ostame siis. Minulegi üllatuseks Viigi pood isegi toimib ja seal oli jäätist. Aveli ja Rain võtsin 12 mahlapulka, et noh korraldajatele ka. Mina võtsin suure sirduni Vau topsi ja plast-supilusika. Ümbritsevad inimesed suhtusid suht hästi minu jäätise õgimisse, Teisel pool lauda olev tuttav kiitis jäätise valikut, aga mainis, et piparmüngi-shokolaadi oma on parem. Ma nõustusin ja mainisin et Viigi poes ei olnud seda, aga sidrun on ka hea, ei ole selline ülimagus.
Tund-poolteist hiljem tuli siis tuttava pruut koos kahe sõbraga, käes piparmündi jäätis, tuttav lükkas selle minu poole, "näe, ma tellisin sulle, lusika pead ise leidma" suurepärane. Sain tingimuseks et pean lastega jagama, jagasin Aveliga, see loeb. Lusika leidis mulle Ramon, pärast jalutas mööda ja naeris, et niimoodi jäätist söön, suure lusikaga, otse topsist. Ma olen üpriski kindel et nii diabeet tulebki.
Aga süüa sain veel, pitsat. Omnjom. Autosse kõndides kõndisime Aveliga mööda valgest seinast ja saime naerukrambid.
Shadowpuppets
Läksime veel mõneks ajaks konserdile tagasi, süütasime mälestusküünlad. Ja siis ma tulin koju, et leida eest kallis mees, kes oli "tiba" vindine. Kui ta muidu on jäärapäine, siis halloo mis eile toimus. Ma lihtsalt ei saanudki sõna sekka. Ja siis kui ma alla andsin, mõtlesin et ei olegi vaja, leiti et ma lihtsalt otsin kohta et mille peale pahandada. Proovi sa nii vestlust arendada.
Aga üldiselt on kõik hästi. Vihma küll sajab, aga mina tahaks leida koha kust hommikusööki saab. 
Mõnikord võin mina ka nii laisk olla ja tahan et keegi mulle süüa teeks. Mauh!


No comments:

Post a Comment