Thursday, June 11, 2015

Väike vaalake Liis ja kevad suurpuhastus juulis.

Märt rõõmsalt eile teatas mulle, et meile tuleb külaline. Okei, mul ei ole midagi külaliste vastu, AGA meil on vaevu köögis puurimised ja tolmutamised lõppenud, osa köögist on siiani elutoas. Ja elutoas pole ammu saanud korralikult koristada, sest köök oli siin. Nüüd Märt viis ühe laua elutoast minema, ruumi on, koristada saab. Suurepärane, kõikjal on tolm ja kassikarvad.
Tänane menüü näeb ette seljankat, njommi. Poes oli tore hommikul vara käia. Hakkasin kassale lähenema kui raadio piiksus  täistundi (10) ja üks onu krabas 2l õlle ja vudis üpriski kiirelt kassasse.
Leidsin ka ühe huvitava retsepti, krõbedad juustupulgad supi kõrvale, eks proovin siis meisterdada, retsept tundub üpriski kerge.
Kogu minu tänane koristus algas sõrmuse otsimisest, sõrmust otsisin ka tolmuimeja kotist, ei ilmunud välja.
Tegin ära lapsele voodi, panin lina ja teki tekikotis sisse ja panin selle voodikarusselli kokku. Katsin kõik suure linaga, et kass oma karvadega seal liigselt ei karvatse. Ja siis hakkasin üldse ringi vaatama ja sättima ja nüüd on selg juba haige suurest küürimisest. Ma ikka vahepeal tunnen et ma olen liiga rase et osasid asju teha, Aga eks jama on ju koguaeg Märdile kurta ka, et küll mul on haige ja valus olla. (Ma siis kurdan siin).

Aga kodu sai korda, väga viis. Ma arvan et nüüd lähima paari kuu jooksul ma nii aktiivselt enam seda ette ei võta, kõik ära koristada ühe päevaga.
Ja pulgad ei tulnud üldse välja, tulid pallid. Ja needki ei olnud eriti head. Äkki teinekord tuleb välja ka.
Ja üldse, mul hakaks suurest küpsetamisest toore hooaeg. Elagu puuviljad!

No comments:

Post a Comment