Monday, June 8, 2015

Väike vaalake Liis ja köögitoimetused.

Päev algas hästi. Piima oli täpselt ühe kohvi jaoks, putru ei saanudki.
Tuli siis mõte et teeks kringlit, otsisin pikalt retsepti mis oleks kergesti teostatav ja koostasin nimekirja, järsku, Märt hakkas poodi minema, et mulle siis vajalikke asju osta. Mis on üpriski imelik, sest ta tavaliselt ei kipu niimoodi poodi. Ma ikka kauplesin ennast ka kaasa, et saaks korrakski toast välja. Hakkasin siis ennast korda sättima ja avastasin- minu juuksehari oli pooleks.
Märdil oli minu hari maha kukkunud ja see läks katki,nüüd oli vaja minna ja uus hari osta.
Mis on nagu ülinunnu, et ikka hoolib minust ja mu asjadest. Poes ka, mina läksin leiba otsima, tema juukseharja, aga ei leidnud, millest pole hullu, saangi ise valida uue.
Tegin 2 pärga, ühe soolase, teise magusa. Väga head tulid, täitsa uhke enda üle.
Soolane siis singi-juustu ja magus on rosinate ja granaatõuna seemnetega, peal shokolaad ja mandlid.
Omnjomnjom.
Aga tõesti, tihti teha ei tohi, muidu ma ei saagi kunagi väiksemaks. Jube on nii suur olla, keerasin öösel voodis külge ja mul käis kaelast kolm raksu läbi, kaelast, midaiganes ausõna.
Tunnen et ma olen ikka jube paksuks läinud, aga pekki, kõndida lihtsalt ei jõua. Poes ka, Märt vudib mul niimoodi eest ära et ma pean korduvalt meelde tuletama et ma ei jõua nii kiiresti.
Üks kuu veel! (loodetavasti)

Ps! Kiidan kas seda ühte inimest kes kolm korda loeb mu soigumisi või siis neid kolme kes ühe korra loevad. Tubli(d)! :)

No comments:

Post a Comment