Thursday, June 4, 2015

Väike vaalake Liis ja tema raskused praekapsaga

 Mul on erakordne blokk tulnud praekapsa vastu. Kunagi ammu, eelmine suvi, käisime me perekondlikult (Mina, Märt ja ema) selveris, kus jäi silma 3 kilone kapsapurk. Märdile valmistas see väga vaimustust ja mu ema mõtles et noh, ostab siis poisile. Mõeldud-tehtud. Kolm päeva tagasi avasime selle suure jubeduse (säilib veel mõned kuud), Märt kiidab et maitselt üks parimaid kapsaid üldse. 
 Minul on nüüd mõned päevad olnud kohe vastikustunne kui külmkappi avan. Sest ega see konserv ju enam õhukindlalt kinni ei käi. Ja terve külmik on kapsahaisu täis. Minu imeilus kook on ka selle haisu endale külge imenud, ei taha kooki ka. Ja hommikul oli ka juust kapsane. 
 Lahendus lihtne, tõstan kõik kapsa väiksematesse purkidesse ümber ja puhastan külmiku. Aga et seda teha, pean ma külmiku avama ja seda haisu tundma. 
 Kapsas purgis-tükeldatud sidrun ja sooda eemaldavad lõhna. Päris hea juba.

No comments:

Post a Comment